.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اسراییل آماده ماجراجویی بزرگ در لبنان می‌شود!
یک رسانه شاخص لبنانی به نقل از «منابع آگاه خود» فاش کرد: یک کشور عربی ناشناس اطلاعاتی را در اختیار حزب الله قرار داده که اسراییل عملیات نظامی گسترده‌ای را در لبنان آغاز خواهد کرد.
اسراییل آماده ماجراجویی بزرگ در لبنان می‌شود!

در ادامه تحرکات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی، شبکه تلویزیونی LBC لبنان به نقل از منابع آگاه خود فاش کرد که یک کشور عربی با هشدار به مقامات امنیتی جنبش مقاومت لبنان گفته، اسرائیل در حال آماده شدن برای حمله به عمق خاک لبنان است تا اوضاع کشور را ملتهب کند.

 

بر پایه این گزارش، شبکه تلویزیونی ال بی سی (LBC) فاش کرد که یک کشور عربی به مقامات حزب الله لبنان در گزارشی محرمانه از خیز اسرائیل برای هدف قرار دادن عمق لبنان با هدف آشوب در این کشور خبر داد.

 

در ادامه تحرکات نظامی اشغالگران در جنوب لبنان، رسانه‌های عبری زبان نیز گزارش دادند که هزاران سرباز تیپ گولانی که غزه را ترک کردند به مرز شمالی رسیدند و صدها تانک نیز به سمت مرزهای لبنان حرکت کردند.

 

حزب الله لبنان در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در غزه و حمایت از مقاومت دلیرانه آنها، در طول حملات رژیم صهیونیستی به غزه همواره مواضع نظامیان این رژیم را هدف حملات متعدد قرار داده و اعلام کرده که این حملات تا توقف جنگ غزه ادامه خواهد داشت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.509 seconds.